Activitats

-Novembre de 2013, Publicació del n. 11 de LSC - Llengua, Societat i Comunicació sobre 'Llengua i complexitat', coordinat per Albert Bastardas i Àngels Massip:

- 30 de setembre de 2013, a les 10.30 h a la sala de professors de l'edifici Josep Carner, Facultat de Filologia, UB. Conferència del professor François Vaillancourt (Economista, professor emèrit de la Université de Montreal i fellow CIRANO) sobre "Language Policies in Québec / Canada: An economic analysis"

-20 de setembre de 2013, a les 15,30, a la sala de professors de l'edifici Josep Carner, Facultat de Filologia, UB. Conferència del professor Carlos Gershenson (Cap del Computer Science Department, Instituto de Investigaciones Aplicadas y en Sistemas, Universidad Nacional Autónoma de México) sobre “¿Cómo hablar de complejidad?”.

"En els últims anys, es va sentint a parlar, cada vegada més, de complexitat. No obstant això, com que existeix una diversitat creixent de discursos sobre aquest tema, en lloc de generar coneixement, estem generant confusió. En aquesta conferència, s'ofereix una perspectiva per parlar clarament sobre complexitat des d'un punt de vista epistemològic.”

-Del 11 al 15 de juliol de 2011: Curs d'estiu a Els Juliols, a la UB: Comunicació i ciències cognitives: una perspectiva des de la complexitat.

- 30 i 31 de maig de 2011: Videoconferències entre Barcelona i Mèxic: VIDEOCONFERENCIAS SOBRE SOCIOCOMPLEJIDAD

- 3 i 4 de juny de 2010: Col·loqui internacional sobre Llenguatges i Complexitat [International Colloquium about Languages and Complexity]

- Del 11 de febrer al 18 de març de 2009: Curs al CosmoCaixa (Barcelona). COMPLEXITAT I PARAULA. Un ésser viu anomenat llenguatge.

ALTRES ACTES:

-Participació en la investidura d'Edgar Morin com a Doctor Honoris Causa per la Universitat de Barcelona (Vegeu-ne el vídeo amb el discurs d'investidura, a: http://www.ub.edu/ubtv/ubtv_veurereg.cgi?G_CODI=01694&G_USCODI=39578&G_LLISTA=FIRSTEN)